Jako, że moje życie się nieco odmieniło,to i strona www musiała się zmienić. Zapraszam na nową stronę, na której piszę o edukacji: www.DorotaPiwowarska.pl

A to jest mój blog, który pisałam od 2007r.
To strona o edukacji. O edukacji niekonwencjonalnej, ciekawej. Niekoniecznie regularnej i systematycznej, ale na pewno twórczej i zabawnej.
A o domowej w szczególności. Piszę ją jako mama dwojga dzieci , które były nauczane tą metodą .
Jeśli jesteś rodzicem, który troszczy się o swoje dziecko , i dla którego system szkolny nie ma oferty edukacyjnej lub jeśli jesteś nauczycielem i czujesz, że w sobie pasję do nauczania a system
szkolny Cię ogranicza, to zapraszam Cię do lektury mojego bloga.

Zamieszczam tutaj moje osobiste przemyślenia, różne informacje, rozwiązania wynikające z doświadczenia oraz
porady czysto praktyczne, nie stanowiące porad prawnych,
finansowych, psychologicznych.

środa, 10 grudnia 2008

Sposób na życie

Edukacja domowa dla mnie to przede wszystkim sposób na życie!

Zabranie dzieci ze szkoły wiązało się dla mnie z kompletnym przeorganizowaniem naszego życia, zarówno pod względem czasowym, zawodowym, ale to, co najważniejsze, to ustalenie innych priorytetów.
Nagle okazało się, że chcemy zwiedzać świat, podróżówać, poznawać inne kraje, kultury i ludzi. Mamy dużo przyjaciół i znajomych również poza granicami naszego miasta i chcieliśmy mieć okazję, żeby ich odwiedzać.

Trudno było nam realizować nasze marzenia, kiedy ciągle przeszkadzała nam szkoła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz