Jako, że moje życie się nieco odmieniło,to i strona www musiała się zmienić. Zapraszam na nową stronę, na której piszę o edukacji: www.DorotaPiwowarska.pl

A to jest mój blog, który pisałam od 2007r.
To strona o edukacji. O edukacji niekonwencjonalnej, ciekawej. Niekoniecznie regularnej i systematycznej, ale na pewno twórczej i zabawnej.
A o domowej w szczególności. Piszę ją jako mama dwojga dzieci , które były nauczane tą metodą .
Jeśli jesteś rodzicem, który troszczy się o swoje dziecko , i dla którego system szkolny nie ma oferty edukacyjnej lub jeśli jesteś nauczycielem i czujesz, że w sobie pasję do nauczania a system
szkolny Cię ogranicza, to zapraszam Cię do lektury mojego bloga.

Zamieszczam tutaj moje osobiste przemyślenia, różne informacje, rozwiązania wynikające z doświadczenia oraz
porady czysto praktyczne, nie stanowiące porad prawnych,
finansowych, psychologicznych.

wtorek, 6 października 2015

Bahita


Bahita to film o niewolnicy z Sudanu, która najpierw
jako poganka nauczała wszystkich dookoła miłosierdzia,
a potem została ochrzczona i stała się świętą.

Ta jej miłość do człowieka, do starszego, do chorego,
do dziecka przemieniała wszystko dookoła.


W tym filmie było to drugie dno, ta głębia,
której zawsze poszukuję.

A film ogląda się fantastycznie, są chwile trudniejsze,
ale nie specjalnie ciężkie. To film budujący,
o miłości do człowieka, radości.

Niewolnica- miała wolność w oczach, 
nie miała  nic- dawała ludziom wszystko!


http://www.youtube.com/watch?v=S_A0L-eQuRc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz